کد خبر: 290393
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
جشن قصه گویی در مرکز شماره ۲ اسفراین

مراسم جشن قصه گویی با حضور اعضای کودک و نوجوان در محل مرکز شماره دو اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، جشن قصه گویی با حضور اعضای کودک و نوجوان در مرکز شماره دو اسفراین برگزار شد.

صدیقه محمد آبادی مربی مسئول مرکز ۲ اسفراین با اعلام این خبر گفت: جشن قصه گویی با شعار آینده ساختنی است در این مرکز  برگزار شد. در این جشن که در روز شنبه ۲۶ مردادماه برگزار شد از اهمیت و جایگاه قصه گویی که از سنت‌های دیرین است و اینکه با قصه انسان با آداب و رسوم، آیین و اندیشه ها آشنا شده و به استقبال آینده می رود. 

 محمد آبادی عنوان کرد: در این جشن قصه گویی تعداد زیادی از اعضای کودک و نوجوان در بخش دختران و پسران و مادران و مربیان در بیست و دومین جشنواره قصه گویی مرحله ی کتابخانه ای شرکت کرده و به رقابت پرداختند.


قصه گویان با نقل قصه های گل اخم و گل خنده، زال و سیمرغ، بزرگترین حیوان جنگل، ماجرای عجیب پیرمرد، کدو قلقله زن و ...روزی به یاد مادنی را در این مرکز فرهنگی هنری رقم زدند.

همچنین گفتنی است کارگاه های قصه گویی در در چند نوبت و طی فصل تابستان  با هدف ایجاد زمینه ی لازم جهت تبادل تجربیات بین مربیان، والدین و اعضا به منظور ارتقای کمی و کیفی فعالیت قصه گویی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =