کد خبر: 290396
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
استقبال اهوازی‌ها از طرح پویش «فصل گرم کتاب» کانون پرورش فکری

طرح پویش «فصل گرم کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بوستان‌های اهواز در حال برگزاری است با استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها روبرو شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، طرح پویش «فصلِ گرم کتاب»، با محورهای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، معرفی خدمات کانون به گروه مخاطبان کودک و نوجوان و جذب اعضا با شروع تابستان 1398 در اهواز آغاز شده است و مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در بوستان‌های این شهرستان فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌کنند.

فعالیت‌های بازی‌های گروهیِ محلی، قصه‌گویی، بلند خوانی کتاب و کاردستی با محوریت توسعه کتاب‌خوانی و ارتقای مهارت‌های زندگی و همچنین شناسایی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به عضویت در کتابخانه‌ها و معرفی نزدیک‌ترین مراکز کانون به محل سکونت آن‌ها، ازجمله برنامه‌های است که به همت مربیان کانون در پویش «فصل گرم کتاب» در حال برگزاری است.

در این پویش ضمن اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان، کارت نمادین عضویت برای علاقه‌مند، به‌منظور ثبت‌نام در مراکز مورد نظر صادر می‌شود.

گفتنی است: طرح پویش «فصل گرم کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تاکنون در بوستان‌های کوی رمضان، گلستان و پارک ساحلی کیانپارس اجرا شده است و تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =