حضور تاثیرگذار کانون در کنار بیست ودومین جشنواره تولیدات رسانه‌ی مراکز استان‌ها در استان خراسان شمالی

تیم های سیار و ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی در کنار عوامل برگزاری بیست ودومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای مراکز استان‌ها حضور فعال داشتند.

به گزارش روابط عمومی کانن پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، به بهانه آغاز بیست ودومین جشنواره تولیدات رسانه ای مراکز صدا و سیمای استان ها در خراسان شمالی، تیم های سیار و ثابت کانون با برپایی ایستگاه های نقاشی، اجرای بازی های بومی و محلی حضور فعالی در جشنواره داشتند.

شایان ذکر است: جشنواره تولیدات رسانه ای مراکز صدا و سیمای استان ها که هر ساله در یکی از استان های کشور برگزار می شود فرصت خوبی است تا قابلیت های گردشگری، صنایع دستی، آداب و رسوم و فرهنگ بومی و محلی هر استان معرفی شود.

گفتنی است بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز از بیست و پنجم تا بیست و هفتم مردادماه در بجنورد به میزبانی استانداری خراسان شمالی و با شعار "شبکه‌های استانی، توسعه پایدار، رونق تولید" در  حال برگزاری است. این جشنواره متناسب با رسالت اصلی شبکه‌های استانی که اولویت اول آن‌ها "توسعه پایدار استان‌ها" است و نیز در برگیرنده شعار سال "رونق تولید" که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

همزمان با این جشنواره اعضای ثابت و سیار کانون استان نیز با هماهنگی ها و نشست های  قبلی که با ستاد برگزاری این جشنواره داشتند توانستند حضور موفقی در کنار عوامل برگزاری جشنواره ایفا کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =