کد خبر: 290444
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
کودکان مزرن‌آباد صاحب کانون می شوند

با اقدام خیرین نیک اندیش، کودکان ونوجوانان مرزن‌آبادی از خدمات کانون پرورش فکری بهره‌مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، با اقدام خیرین نیک اندیش و اهدای یک باب ساختمان به مساحت 850 متر با زیر بنای 500 متر مربع، از این پس کودکان ونوجوانان مرزن آباد و حومه از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون بهره‌مند می شوند.

این اقدام از سوی  «نادر توکلیان» و خواهران «ایکانی نژاد» در روستای «بنفشه ده» مرزن‌آباد با هدف توسعه‌ی خدمات فرهنگی ( مرکز فرهنگی هنری ویژه کودک ونوجوان) و آموزشی (کانون زبان ایران ) انجام شد.

هم‌چنین در دیدار مدیر کل کانون مازندران با فرماندار چالوس که با همراهی خیرین و معاون اداری و مالی این کانون  صورت گرفت؛ برای  توسعه و تجهیز مرکز جدید کانون  بحث و گفتگو شد.

محمد علی یزدان شناس در این دیدار با تقدیر از اقدام ارزشمند خیرین در اهدای این مجموعه به کانون، بر گسترش حمایت خیران در توسعه فرهنگ به ویژه در حوزه کودک ونوجوان تاکید کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه خدمات کانون پرورش فکری، محله محور است؛ تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان چالوس با داشتن 3 مرکز فرهنگی و هنری توانسته به شکل موثری در جهت توزیع و توسعه خدمات فرهنگی به کودکان ونوجوانان اقدام نماید.

وی از حمایت‌های فرماندار چالوس از  کانون نیز تقدیر کرد و در عین حال خواستار  همراهی بیش از پیش وی نسبت به تجهیز ساختمان کانون پرورش فکری در مرزن آباد شد.

*ازکانون حمایت می کنیم

فرماندار شهرستان چالوس در این دیدار به اهمیت کانون  اشاره کرد و اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان،  محل امنی برای تربیت و شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان است.

محمد ناصر زندی افزود: با وجود 3 مرکز فرهنگی هنری کانون در چالوس، این شهرستان را یک شهر فرهنگی می دانیم که توانسته برنامه‌ها و اقدام‌های موثری داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وجود برنامه‌های سرشار از خلاقیت و جذاب کانون اشاره کرد و از آن به عنوان راهی موثر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی یاد کرد وخاطر نشان ساخت: با تمام وجود از کانون حمایت می کنیم.

 در این برنامه، تفاهم نامه واگذاری ساختمان به کانون پرورش فکری  به امضای نادر توکلیان  و مدیر کل کانون مازندران رسید.  

گفتنی است: پیش از این معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کشور نیز از ساختمان اهدا شده به کانون بازید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =