جشن قصه‌گویی مراکز کانون تبریز برگزار شد

جشن با شکوه قصه‌گویی مراکز تبریز همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه عید غدیر خم با حضور قصه‌گویان معرفی شده از مراکز فرهنگی هنری تبریز، در مجتمع کانون برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، در این مراسم علی بینش مدیر کل کانون استان با اشاره به اهمیت قصه‌گویی این فعالیت را موجب تعامل و همدلی و صمیمیت بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها دانست و در عین حال اقدامات کانون استان را در توسعه فرهنگ قصه‌گویی تشریح کرد.

  وی با معرفی بخش‌های مختلف بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، بر حضور هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و همه‌ علاقه‌مندان مخصوصاً در بخش قصه‌گویی نود ثانیه‌ای این جشنواره، تاکید کرد.

  در ادامه قصه‌گویان نوجوان مراکز فرهنگی هنری تبریز؛ فرشته مهرنژاد از مجتمع کانون تبریز با قصه‌ «سارای»، زهرا احمدنژاد از مرکز شماره ۱ کانون تبریز با قصه «زیرح قوش»، اسما نریمانی از مرکز شماره ۲ کانون تبریز با قصه «خاله سوسکه»، سیما سعادتی از مرکز شماره ۳ تبریز با قصه «فرشته‌ای از آسمون»، الهه آقاوردی‌زاده از مرکز شماره ۴ تبریز با قصه «هزارپا و کفاش»، مهسا زارع‌پور از مرکز شماره ۵ کانون تبریز با قصه «بعد از ۱۹» و فرج فرشی‌بخشایشان پدر بزرگ قصه‌گو از مرکز شماره ۶ کانون تبریز با قصه «عاشیق غریب»، هنر خود را در عرصه قصه‌گویی برای نوجوانان و خانواده‌های حاضر، به نمایش گذاشتند.

 در بخش مسابقه قصه‌های نود ثانیه‌ای نیز تعدادی از اعضا و مربیان قصه‌های خود را به صورت بداهه اجرا کردند.

  اجرای موسیقی توسط نوجوانان گروه رودکیان نیز از دیگر بخش‌های این جشن بود که از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ روز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه در آستانه عید بزرگ غدیر در مجتمع کانون برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =