شرکت فعال نوجوانان خراسان جنوبی درکارگاه‌های حال خوش زندگی

کارگاه «حال خوش زندگی» هم‌زمان با کانون‌های سراسر کشور در کانون پرورش فکری خراسان جنوبی آغاز و مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند مجری اجرای این طرح می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ ونوجوانان استان خراسان جنوبی،  کارگاه «حال خوش زندگی» با هدف تقویت توانمندی نوجوانان در حوزه‌ی هیجانات و صفات مثبت با رویکرد پیشگیرانه و آینده‌نگر در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند در حال برگزاری است.

عناوینی که در این کارگاه‌ها معرفی می‌شوند شامل: نوجوان خودباور، نوجوان جرات‌مند، نوجوان امیدوار، نوجوان خوش‌بین، نوجوان معنوی، نوجوان شاد و بانشاط، نوجوان ماهر در روابط مثبت، نوجوان هوشمند هیجانی، و ... است.

بر همین اساس کارگاه حال خوش زندگی با موضوع «نوجوان امیدوار» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک و فراگیر بیرجند واقع در خیابان شهدا، انتهای شهدای 6  از ابتدای مرداد ماه آغاز شده است. در حال برگزاری است.

گفتنی است برگزاری کارگاه «حال خوش زندگی» با استقبال خوب خانواده‌ها و اعضای نوجوان رو به رو شده است و به زودی مرحله دوم این کارگاه با پرداختن به موضوع «نوجوان خودباور» آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =