کد خبر: 290500
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از کانون فردوس

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه ،طبس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس و کلاس‌های تابستانی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، محمد رضا امیر حسنخانی نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه و طبس  طی بازدید از مرکز فرهنگی هنری فردوس با فعالیت‌های متنوع کانون در حوزه کودک و نوجوان بیشتر آشنا شد.

امیر حسنخانی ضمن قدردانی از همت والای کانون در ارایه خدمات به کودکان و نوجوانان گفت : «آشنایی کودکان با کتاب و کتاب‌خوانی یکی از مهم‌ترین و بهترین فعالیت‌های تأثیر گذار کانون است.

وی  با بیان این‌که در فضای کانون استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان شناسایی وبه خوبی  تقویت می‌شود، خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان امروز در آینده نیروی انسانی کارآمدی هستند که علاوه بر حضور در عرصه‌های فرهنگی ، هنری به صورت ویژه می‌توانند برای شغل، حرفه و کسب در آمد خود با اتکا بر مهارت‌هایی که در کانون پرورش فکری آموختند، برنامه‌ریزی کنند.   

نماینده مردم شهرستان فردوس پس از بازدید از کارگاه‌های فعال در مرکز فرهنگی هنری فردوس گفت: دیدن این همه ابتکار و خلاقیت در فضای کانون سبب شد تا برای توسعه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان فردوس مصصم‌تر شویم و امیدواریم بتوانیم خبرهای خوشی برای بچه‌های فرهنگ دوست و کتاب‌خوان فردوس داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =