ویژه برنامه عید غدیر با عنوان دست هایی به آسمان در مرکز شماره۲ بجنورد

به مناسبت عید سعید غدیرخم اعضای مرکز شماره ۲ بجنورد در ویژه برنامه "دست هایی به آسمان" شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، به مناسبت عید سعید غدیرخم اعضای مرکز شماره ۲ بجنورد در ویژه برنامه "دست هایی به آسمان" شرکت کردند.

 «ملیحه بیابانی» مسوول مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ بجنورد به اعلام این خبر گفت: اعضای دختر مرکز در جشن دست هایی به آسمان با واقعه بزرگ غدیرخم آشنا شدند و با اجرای نمایش صحنه ای و مسابقه پیرامون این رویداد اطلاعات جدیدی کسب کردند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های دینی از جمله فعالیت های فرهنگی است که پیوسته در طی سال هم به اجرا در می آید، اضافه کرد: اجرای طرح آسمان هم به انتظار بود واقعه غدیر برای شرکت کنندگان بازآفرینی شد.

به گفته وی اعضای پسر مرکز هم میزبان حجت الاسلام غلامی بودند و با پرده خوانی شاهد شرح واقعه جانشینی امام علی(ع) بودند و با پرسش و پاسخ سوالات و شبهاتی که در این زمینه داشتند مطرح نمودند.

حجت الاسلام غلامی در جمع اعضای پسر مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ بجنورد، امام علی(ع) را فردی مقتدر و والا معرفی کرد و به تشریح عظمت و بزرگی این انتخاب پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به روایت های مختلفی که پیرامون این روز مطرح شده است، عنوان کرد: پس از انتخاب علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر مخالفت هایی نسبت به این انتخاب شد و روایت هایی هم در این ارتباط وجود دارد ولی ما وظیفه داریم که به عنوان رهروان راه پیامبر و امام علی(ع) راستی و درستی را سر لوحه کارهای خویش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =