کد خبر: 290523
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
بازدید 586
تکاپوی آخر مرداد در کانون استان قزوین

آخرین روزهای مرداد در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، برگزاری نشست دو انجمن سرود و نمایش کانون استان قزوین و اجرای چند ویژه‌برنامه در مراکز فرهنگی و هنری استان، از جمله فعالیت‌های کانون استان قزوین در آخرین روزهای ماه مرداد 1398 به شمار می‌آید.

نشست استانی دو انجمن نمایش و سرود کانون استان قزوین با حضور «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 28 مرداد 98 برگزار شد.
گفتگو و رایزنی برای چگونگی پیشبرد اهداف این انجمن‌ها از مهم ‌ترین مواردی بود که در این نشست‌ها انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی، دو اردوی تفریحی و علمی برای 36 عضو نوجوان دختر و پسر مرکز برگزار کرد.

معرفی حرفه آتش‌نشانی و اهمیت این شغل، آشنایی اعضا با ابزار و ادوات آتش‌نشانی و نیز آموزش کمک رسانی اولیه در مواقع آتش‌سوزی و گازگرفتگی از برنامه‌های این اردو بود که در مجتمع آتش‌نشانی این شهر اجرا شد، هم‌چنین این مرکز یک کارگاه مهارت‌های زندگی، برای 42 نفر از مادران اعضا با همکاری بسیج حوزه خاکعلی و شبکه بهداشت این شهر برگزار کرد.

در تاریخ 28 مرداد نیز،مراسم جشنی به مناسبت عید فرخنده غدیر خم در مرکز فرهنگی هنری آبیک شماره دو برگزار شد.

در این مراسم با حضور 90 عضو دختر و پسر، فعالیت‌های متنوعی مانند شعرخوانی، دکلمه خوانی و قصه گویی اعضای مرکز با موضوع عید غدیر انجام شد.

مهمانان ویژه این برنامه که با همکاری موسسه سلامت روان بوستان و خدام امام رضا (ع) برگزار شد، رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک و مدیر کتابخانه های عمومی آبیک بودند.

آوازخوانی اعضای برگزیده جشنواره آواز، مولودی خوانی و اجرای مسابقه از بخش های دیگر این جشن بود که با استقبال مهمانان روبروشد و در پایان از اعضای فعال مرکز قدردانی شد.

در مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد هم اعضای مرکز با برنامه «مسابقه محله» همکاری کردند.

این برنامه با پیگیری شهرداری و شورای شهر ضیاءآباد اجرا شد و بنا به درخواست شهرداری، 100 نفر از اعضای پسر و دختر با انجام فعالیت شعر خوانی به زبان ترکی  و شرکت در مسابقه با مجری این برنامه «مسعود روشن پژوه» همکاری کردند.

به مناسبت روز جهانی مسجد،در تاریخ 30 مرداد 1398، مرکز فرهنگی و هنری شماره یک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، یک اردوی یک ‌روزه برای 18 عضو دختر برگزار کرد.
غبارروبی حرم امامزاده ابوذرع، هم‌خوانی زیارت عاشورا و بازی و سرگرمی از فعالیت‌های این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =