جمعی از اعضا کانون البرز داور جشنواره بین‌المللی فیلم شدند

جمعی از اعضا کودک ونوجوان عضو مراکز کانون کرج، آثار هنری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان  را داوری می‌کنند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، پس از انتخاب البرز به عنوان یکی از استان‌های برگزار کننده جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان و بعد از هماهنگی با انجمن سینمای جوان کرج،  این نوجوانان پس از شرکت در کارگاه آموزشی  با حضورمحمد حسین عابدی، مدیر انجمن سینمای جوان و  احمد سید کشمیری از فیلم‌سازان مطرح استان، با معیارهای داوری فیلم‌ها آشنا شدند.

هم چنین اعضا در این نشست دیدگاه‌های خود را در خصوص وضعیت فعلی سینمای ایران مطرح کردند.

داوران کودک و نوجوان جشنواره پس از مشاهده فیلم های اکران شده در استان،که در پردیس سینمایی اکومال کرج، اکران خواهد شد،  ۲ اثر را به عنوان برتر انتخاب و معرفی می کنند

آثار هنری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با هماهنگی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و بنیاد سینمایی فارابی، از ٣٠ مرداد تا ششم شهریور ۱۳۹۸ در استان البرز اکران می شود.

این جشنواره از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریورماه رابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ با شرکت نمایندگانی از ۴۴ کشور در ۲ بخش «ملی» و «بین المللی» در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره در بخش‌های مسابقه سینمای بین الملل، مسابقه سینمای ایران، جایزۀ سیفژ، جایزه هیات داوران کودک و نوجوان بین الملل، جایزه شهید بهنام محمدی، جایزه ویژه زاون قوکاسیان، جایزه هیأت داوری کودکان و نوجوانان ایران و نمایش‌های ویژه برگزار می‌شود.

اسامی داوران کودک و نوجوان 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =