کد خبر: 290573
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
جشن قصه "نَقل گُوتِن" در کانون پرورش فکری  رامسر برگزار شد

جشن قصه "نَقل گُوتِن" در کانون پرورش فکری رامسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران،
جشنواره قصه گویی نقل گوتن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز رامسر در موزه مردم شناسی با همکاری مجموعه توریستی دهکده ساحلی، شهرداری شهر رامسر و اداره میراث فرهنگی و امور گردشگری برگزار شد.

در این مراسم کودکان و نوجوانان، مادربزرگ‌ها، مادران، انجمن شاهنامه‌خوانی و موسسات فرهنگی و هنری در دو بخش  ۹۰ ثانیه‌ای و صحنه‌ای قصه گویی کردند.‌
مسوول کانون رامسر در  این مراسم با تقدیراز حضور دوست‌دران قصه گفت: قصه‌ ها فرصتی برای تمرین مهارت گفتگو و تبادل تجربیات نسل‌ها برای ارتقای سطح  مهارت زندگی ست. فاطمه نعمتب ساراخانلو افزود: هر صبح فعالیت کانون با قصه آغاز می شود و هر برنامه محتوایی و بنیادی با محوریت قصه کودکان شکل می گیرد و این امر لحظه‌های غیرمستقیم دانستگی و ساختن آینده است. 
در ادامه عیسی خاتمی موزه دار برتر کشور و موسس موزه مردم‌شناسی ضمن دعوت از مهمانان برای بازدید از مجموعه گفت دانستن زندگی گذاشتن ، درک فرهنگ و اداب و رسوم می تواند زندگی بهتری برای آینده فراهم کند.
وز اظهار داشت: با دانستن راهی که آمده‌ایم  و جمع آوری ابزار، امکانات زندگی و نگهداری میراث کهن نقشی بزرگی در انتقال فرهنگ به آینده گان داشته باشیم. 
در انتهای مراسم  قصه گویان از مجموعه مردم شناسی دهکده ساحلی بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =