کد خبر: 290603
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
آغاز به کار انجمن عکاسی در کانون پرورش فکری مازندران

انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، مدیر کل این کانون در مراسم آغاز به کار انجمن عکاسی بخش شرق و مرکزی کانون مازندران گفت: انجمن‌ها فرصت خوبی برای ارتقای توان مهارتی اعضا، مربیان و انتقال تجارب هستند.

محمد علی یزدان شناس با اشاره به اینکه انجمن‌ها، مکان مهمی برای حضور و ادامه فعالیت  اعضای نوجوان کانون فراهم آورده اند، اظهار داشت: با توجه به عضویت افراد 7 تا 16 سال در کانون؛ انجمن‌ها فرصت مغتنمی برای  ادامه حضور اعضای  بالای 16 سال فراهم نموده اند و کانون از توان و تجربه این اعضا می تواند در این بخش تخصصی بهره برداری نماید.

مدیر کل کانون مازندران در بخش دیگری از صحبت خود به شعار محوری کانون با عنوان " تمرین زندگی" اشاره نمود و تصریح کرد:  تبلور و عینیت بخشی این شعار در فعالیت‌های انجمن محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: عکاسی از جمله‌ هنرهای جذابی است که نگاه هنرمند عکاس را نسبت به موضوعات زندگی تقویت می نماید و باعث می شود تا هنرمند با عکاسی زندگی را با نگاه هنرمندانه، نقادانه و موشکافانه تجربه نماید و به دیگران نیز انتقال دهد.

مهدی معصومی گرجی، معاون فرهنگی هنری و رییس خانه عکاسان حوزه هنری مازندران نیز به عنوان مهمان و عضو این انجمن ضمن تبریک به مجموعه کانون پرورش فکری استان به مناسبت این رخداد گفت: ترغیب و تشویق نوجوانان برای حضور در انجمن عکاسی در ادامه جریانات خلاق کانون است که علاوه بر یادگیری هنر عکاسی باعث رشد نگاه آنان نیز خواهد شد چراکه به رغم ضرورت وجود دوربین عکاسی، بخش اصلی قضیه نگاه هنرمندانه عکاس است.

معصومی گرجی در پایان ابراز امیدواری کرد که هنرجویان کودک و نوجوان  کانون پرورش فکری به هنرمندان متعهدی بدل شوند که بتوانند در آینده با حضور در مراکزی مانند حوزه هنری به تولید آثاری ارزشمند و جریاناتی اثر گذار داست بزنند.

وی  در پایان ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با انجمن عکس کانون پرورش فکری گفت: خانه عکاسان حوزه هنری مازندران در جریانات مختلف از جمله  نمایشگاه ها، اردوهای عکاسی، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و سایر رخدادها نگاه ویژه ای به این انجمن خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =