کارگاه آموزشی کارگردانی تئاتر و نمایش عروسکی در اصفهان برگزار شد

مسئول آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: کارگاه آموزشی کارگردانی تئاتر و نمایش عروسکی انجمن هنرهای نمایشی به مدت سه روز در مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برای ۱۸ مربی فرهنگی و هنری این کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، عطیه آقاحسینی اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح علمی و دانش مربیان فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان کارگاه آموزشی کارگردانی تئاتر و نمایش عروسکی انجمن هنرهای نمایشی به مدت سه روز در مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی سه‌روزه که توسط سرکار خانم انصاری کارگردان بنام نمایش عروسکی کشور  برگزار شد ۱۸ مربی فرهنگی و هنری از سراسر استان حضور داشتند.
مسئول آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه افزود: در این کارگاه آموزشی ۲ اثر نمایشی یکی با تکنیک تاپ تیبل و دومی تلفیق عروسکی و تئاتر زنده باهدف بررسی اصول و روش کارگردانی همراه با اکران فیلم آموزش داده شد و در این کارگاه موارد مهمی همچون کارگردانی از ایده تا اجرا و انتخاب اجرا (عروسکی یا تئاتر) انتخاب زمینه کل کارزمان و مکان نوع عروسک و بازی طراحی صحنه و انتخاب بازیگر و ... در حین نمایش آثار بررسی و نکات لازم نیز آموزش داده شد.
عطیه آقاحسینی در ادامه اضافه کرد: این کارگاه آموزشی در روز سوم همراه با برگزاری کمیسیون گروه‌ها به‌صورت جداگانه برگزار و هر گروه روی پروژه کارگردانی خود با هدایت استاد خانم انصاری کارکردند تا با نکات آموزش داده‌شده بیشتر آشنا شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =