نشست فرماندهان بسیج ادارات کل استان گلستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نشست فرماندهان بسیج ادارات کل استان گلستان در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور جمعی از مدیران و فرماندهان و اعضای فعال بسیج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، در ابتدای این نشست محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون به نقش بی بدیل بسیج در عرصه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره داشته و اظهار داشت: نقش این نهاد مردمی فراتر از تکلیف اداری بوده و همت و ایثار بسیجیان است که پیکره انقلاب اسلامی ایران را از گزند دشمنان حفظ نگه داشته است.

این مقام مسوول فرهنگی با اشاره به اینکه شهدای نوجوان کانون پرورش فکری مهمترین الگوی عملی و رفتاری برای نسل امروز بویژه کودکان و نوجوانان می باشند، فضای انقلاب اسلامی را بستری مناسب برای تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی عنوان نمود و بیان داشت: رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی برای ساخت نسل آینده ساز کشورمان است.

در ادامه این نشست سرهنگ میرعرب، فرمانده بسیج ادارات استان گلستان با اشاره به شعار امسال، لازمه تحقق آن را عمل به فرامین مقام معظم رهبری دانست و یادآور شد: بسیج نقش محوری در تحقق شعار رونق تولید ایفا می کند.

وی  با تجلیل از مدیر کل کانون به واسطه میزبانی این نشست، فعالیت‌های کانون پرورش فکری در حوزه کودک و نوجوان را ارزشمند دانسته و تصریح کرد: اگر در بحث تعلیم و تربیت درست عمل شود، جامعه ما نیز توسعه خواهد یافت.

برگزاری یادواره شهدای کارمند استان در هفته دولت و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =