جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان

با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جمعی از اعضای نوجوان انجمن فیلمسازان کانون در ترکیب هیئت داوری جشنواره فیلم کودک قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، سهراب خواجه‌نژاد کارشناس مسئول هنری کانون با اعلام این خبر گفت: در سی‌و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اعضای فیلم‌ساز نوجوان کانون برای داوری میان ۱۰ فیلم که مجوز اکران در مشهد را دارند، انتخاب شدند.

خواجه‌نژاد برگزاری این جشنواره در مشهد را فرصت خوبی برای نوجوانان انجمن دانست تا ضمن تماشای بهترین فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان، تجربه داوری را در این ایام کسب کنند و این یکی از نقاط قوت جشنواره است.

کارشناس مسئول هنری استان درباره انجمن فیلم‌سازان نوجوان گفت: این انجمن از زمستان ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت جدی در کانون خراسان رضوی آغاز کرده و تاکنون توانستیم با برگزاری نشست‌های منظم و هدفمند، پیشرفت‌های خوبی را از نظر کمی و کیفی شاهد باشیم.

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۶۱ تاکنون در ۳۱ دوره برگزار شد و در این مدت، شهر اصفهان ۱۹ دوره، شهر تهران ۶ دوره در، شهر همدان پنج دوره و شهر کرمان یک دوره میزبان این جشنواره بودند.

گفتنی است هم‌زمان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان و از تاریخ ۳۱ مردادماه لغایت ۴ شهریورماه ۱۳۹۸، اکران گزیده فیلم‌های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما سیمرغ مشهد انجام می‌گیرد تا هموطنان علاقه‌مند به سینمای کودک و نوجوان از فرصت جشنواره بهره‌مند شوند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =