کد خبر: 290654
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
بازدید 382
پویش فصل گرم کتاب در گذر کودک

در جشن "گذر کودک" که در کوی شهید مدرس همدان برگزار شد، در کنار اجرای برنامه های شاد و مفرح، بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی برای شرکت کنندگان تشریح شد و مربی کانون با شیوه خلاق به معرفی کتاب "حرف آباد" پرداخت.

برنامه "گذر کودک" فعالیتی است در زمره برنامه شهر دوستدار کودک که با هدف نشاط و همراهی و همدلی ساکنان محلات اجرا می‌شود. مجری این برنامه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری همدان است که با مشارکت شورای محلات و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار می شود.

اولین برنامه گذر کودک در یکی از خیابان‌های شهرک‌مدرس و با حضور خانواده‌های کوی‌مدرس برگزار شد. تعدادی از جلسات هماهنگی این برنامه که از ماه‌ها قبل پیش‌بینی و طراحی شده بود به میزبانی کانون پرورش فکری برگزار شد و مربیان و اعضای ارشد کانون به عنوان تسهیل‌گر و مربی بازی‌ها انتخاب شدند و چندین جلسه به تمرین پرداختند.

این برنامه در روز جمعه 1 شهریورماه همزمان با روز همدان و با حضور بیش از صد خانواده با تلاوت قرآن مجید آغاز شد و سپس سرود کانون در خیابان عدالت به صدا درآمد.

در ادامه، معرفی برنامه و خوش‌آمدگویی توسط همکاران کانونی اجرا شد و سپس زهره تفرشی مربی مرکز فامنین به شیوه‌ای خلاق و با ابزار، به معرفی کتاب "حرف آباد" پرداخت و سپس احمد عسگری مربی کتابخانه سیار روستایی مرکز فامنین و برگزیده جشنواره‌های قصه‌گویی کانون به معرفی جشنواره قصه‌گویی و ارائه قوانین و مقررات آن پرداخت و فراخوان‌های جشنواره توسط مربیان کانون در بین مردم توزیع شد.

پایان بخش این برنامه اجرای 5 بازی شاد و نشاط‌بخش بود که طراح و مبدع آن سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری است و با هماهنگی و هدایت مربیان و اعضاء کانون به اجرا درآمد و با شعرخوانی و اجرای احمد عسگری عروسک‌گردان کانون همراه شد و روزی خاطره انگیر را ثبت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =