دیدار مدیرکل کانون با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

هم‌زمان با هفته دولت، مدیر کل کانون پرورش فکری استان گیلان در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از خدمتگزاران دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی، به اهمّیت دوران کودکی از دیدگاه دین مبین اسلام اشاره و رسالت کانون را در پرورش فکر کودکان و نوجوانان خطیر عنوان کرد.

 وی با اشاره به نقش مربیان در معرفی سیره شهیدان رجائی و باهنر برای نوجوانان، بکارگیری از ابزار هنر و احاطه به علم روز را از ضروریات کار با کودکان و نوجوانان امروز دانست وخدمت برای این قشر از جامعه را بسیار حساس و مهم برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر تحقق سند گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری افزود: کانون پرورش فکری در  امیدآفرینی جامعه و پرورش کودکان و نوجوانان موفق می‌تواند با برنامه‌های خلاق و اثرگذار نقش بسزایی داشته باشد.

حجت‌الاسلام اشجری کانون پرورش فکری را با ظرفیت‌ها و توانمندی کارشناسان و مربیان آن از بازوان شورای تبلیغات اسلامی در ترویج و تبلیغ ارزش‌های دینی و ملی نام برد و ازفعالیت‌های کمیته کودک و نوجوان استان در طول سال قدردانی و ضمن خرسندی از برنامه‌های خلاق کانون حمایت خود را از برنامه‌های فرهنگی و انتقال پیام شهدا و انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان اعلام نمود.

اسفندیار ضیائی مدیر کل کانون گیلان با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تاکید بر مفاهیم دینی و انقلابی و توجه‌ویژه به سند گام دوم انقلاب را از اهداف مهم کانون برشمرد.

وی ضمن بیان توجه کانون گیلان به اجرایی نمودن شعار سال ۱۳۹۸"رونق تولید"، حمایت از دست‌سازه‌های مربیان و اعضای کانون را در این راستا عنوان و خدمت به همه‌ی کودکان و نوجوانان استان را از جمله وظایف ذاتی کانون دانست.

مدیرکل کانون با تشریح اقدامات و فعالیت‌های کانون گیلان در خصوص افزایش کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری، گسترش مخاطبان،ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری،دینی، ادبی و علمی، خواستار توجه ویژه مسوولان به حوزه کودک و نوجوان شد.

ضیائی با معرفی برنامه‌های هدفمند و تاثیرگذار کانون همچون: پویش فصل گرم کتاب،تولید نمایش و سرود، کاروان پیک امید، نشست‌های تخصصی خانواده، طرح سپاس از ایثارگران سرافراز، جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از همه‌ی نیروهای خدمتگزار کانون پرورش فکری استان گیلان تقدیر و تشکرکرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =