پایان کارگاه مهارت «امید» وآغاز مهارت «خودباوری» در کانون خراسان جنوبی

کارگاه حال خوش زندگی با عنوان «مهارت امید» ویژه اعضای نوجوان در کانون شماره یک و فراگیر بیرجند پایان یافت و از امروز هفتم شهریور ماه 1398 کارگاه «مهارت خودباوری» آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، کارگاه حال خوش زندگی با موضوع «مهارت امید» که از ابتدای مرداد ماه 1398 در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند آغاز شده بود، پس از برگزاری 10 جلسه‌ی مستمر به کار خود پایان داد.

این در حالی است که با استقبال خوب نوجوانان از اولین کارگاه حال خوش زندگی، اولین جلسه از کارگاه مهارت «خودباوری» با حضور اعضا،  امروز هفتم شهریورماه 1398  برگزار شد.

در این کارگاه اعضا طی هشت جلسه با توان‌مندی خودباوری و مؤلفه‌های آن بیشتر آشنا می‌شوند و با شناخت ویژگی‌های افراد خودباور راهکارهای افزایش خود باوری را می‌آموزند و با اجرای فعالیت آن‌چه را آموخته‌اند، در عمل آزمایش می‌کنند.

گفتنی است: کارگاه‌های حال خوش زندگی با هدف آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان با بهره‌گیری از گروه روانشناسان باتجربه هشت مهارت، امید، خوش‌بینی، شادی و نشاط، خودباوری، جرأت مندی، هوش هیجانی، روابط مثبت و معنویت در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون کشور در حال اجراست و مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند مجری این برنامه در استان خراسان جنوبی است.

 .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =