کد خبر: 290748
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
مادر خردسال ترین شهید انقلاب به جشنواره قصه‌گویی پیوست

مادر شهید « ابوالمحسن توسلی»، با روایت قصه زندگی فرزند شهیدش به عنوان خردسال‌ترین شهید انقلاب، رنگ و بوی معنوی خاصی به جشنواره قصه‌گویی بخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مادر خردسال‌ترین شهید انقلاب به بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پیوست.

مادر شهید  «ابوالمحسن توسلی»، ضمن اعلام حضور در بخش استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمانشاه، قصه زندگی فرزند شهیدش را روایت کرد.

مادر شهید «توسلی»، با روایت قصه زندگی فرزند شهیدش به عنوان خردسال‌ترین شهید انقلاب، رنگ و بوی معنوی خاصی به جشنواره قصه‌گویی بخشید.

 شهید «ابوالمحسن توسلی»، ساعت ۱۲ ظهر ۱۷ دی ماه ۱۳۵۷ پس از اتمام راهپیمایی علیه رژیم پهلوی در مسجد جامع شهرستان کنگاور در نزدیکی شهربانی چهارراه شهدا( ناهید سابق) این شهرستان، توسط مزدوران رژیم ستم شاهی که مسلمانان مقلد امام(ره) را به گلوله بسته بودند، پس از اصابت گلوله‌ای به سمت چپ سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 شهید ابوالمحسن توسلی سال ۱۳۴۹ در شهرستان کنگاور و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و بعد از گذراندن دوران طفولیت راهی مدرسه شد و با توجه به مدارک و سوابقی که از آن شهید در مدرسه به جا مانده از لحاظ تحصیل و اخلاق در بین همسالانش شاخص بود.

بیست‌و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در شهرهای مختلف استان کرمانشاه و به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =