شخصیت اصلی بچه‌هادرمراکزکانون شکل می گیرد

استاندار لرستان در آئین افتتاح مرکز تخصصی علوم و نجوم ونگارخانه اداره کل کانون پروش فکری استان گفت: کار در کانون پرورش فکری هم سخت و هم ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان:  صبح روز پنجشنبه 7 شهریورماه1398 سید موسی خادمی در آئین افتتاح مرکز تخصصی علوم و نجوم، نگارخانه، و رونمایی از کتابخانه سیار شهری اداره کل کانون پروش فکری استان، اظهار داشت: خوشبختانه در هفته دولت امسال برنامه‌های خوبی در استان اجرا و یا کلنگ‌زنی شد و امیدواریم این پروژه‌ها مطابق برنامه‌ به نتیجه برسند.
 
خادمی در ادامه گفت: کار در کانون پرورش فکری هم سخت و هم ارزشمند است و برای همه کسانی‎که در این حوزه تلاش می‌کنند آرزوی توفیق دارم.
 
استاندار لرستان خطاب به کارکنان کانون پرورش فکری گفت: شخصیت اصلی این بچه‌ها در همین جاها شکل می‌گیرد و بهترین دوران و بهترین موقعیتی که می‌توانید روی این بچه‌ها تاثیر بگذارید و کمک کنید به انتخاب‌های آینده همین زمانی است که در کانون هستند و نقش شما خیلی مهم و اثرگذار است.
 
وی تاکید کرد: اگر شما خوب کار کنید آینده لرستان و ایران خوب خواهد شد و امیدواریم با همین انگیزه و دلسوزی کار را ادامه بدهید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =