مراکز موفق کانون استان تهران در دومین گردهمایی مهر و دیدار تجلیل شدند

در دومین گردهمایی مهر و دیدار، مراکز موفق کانون استان تهران در نخستین دوره بررسی و ارزیابی معرفی و از تلاش مربیان در طول تابستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، دومین گردهمایی مهر و دیدار روز ششم شهریور ۱۳۹۸ با حضور مدیرکل، معاونان، کارشناسان و جمعی از مربیان و مسئولان کتابخانه‌های کانون استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مرتضی نظری در آغاز این مراسم، از تلاش و زحمات بی‌دریغ مربیان و مسئولان مراکز به‌ویژه مراکز کمتر برخوردار در شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل کانون استان با بیان این نکته که هرکدام از مراکز و مربی‌های توانمندش به‌مثابه پیشرانی است که می‌تواند پیشتاز جریان‌ تربیت غیررسمی باشد، از طرح تازه‌ای برای برگزاری جلسات شورای فرهنگی استان گفت و افزود؛ از این‌ پس در جلسات مشورتی استان، نمایندگانی از مربی مسئولان مراکز در کنار کارشناسان دعوت خواهند شد تا بتوانیم از نظرات مشورتی آن‌ها بهره‌مند شویم.

نظری افزود؛کانون پرورش فکری استان تهران به دلیل برخورداری از مربیان توانمند خود می‌تواند الگویی برای تکمیل فرایند آموختن و پرورش همراه با میل و ذوق یادگیرنده باشد.

در بخش دوم این برنامه نوشین آغاز معاون فرهنگی کانون استان با ارائه‌ی گزارش نخستین دوره‌ی بررسی و ارزیابی مراکز کانون استان، شاخص‌های ۲۲ گانه این دوره از ارزیابی را برشمرد.  

وی در ادامه این گزارش یادآور شد؛ به‌منظور ارتقای سطح کارایی و اثربخشی نیروی انسانی و نیز برای گام نهادن در مسیر رشد و دستیابی به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت، داشتن شاخص و ملاک‌هایی که به‌واسطه آن‌ها بتوان عملکرد کارکنان را نسبت به سایرین و حتی نسبت به خودشان سنجید، امری لازم و ضروری است.

آغاز با تقدیر از تلاش بی‌دریغ مربیان و مسئولان مراکز استان، این ارزیابی را حاصل توافق و همفکری واحدهای مختلف استان دانست که همگی بر قابلیت‌ها، دارایی‌ها، محدودیت‌ها و مشکلات موجود در مراکز واقف هستند.

بر همین اساس نخستین دوره‌ی بررسی مراکز استان، با تجلیل از مراکزی که حائز کسب امتیاز در شاخص‌های ارزیابی شدند ادامه یافت.

همچنین در این بخش، مربیانی که در برنامه‌های مختلف شش‌ماهه اول سال همچون « فصل گرم کتاب، کارگاه قصه‌گویی در نیروی انتظامی، کتاب‌خوانی امربه‌معروف و نهی از منکر، مسابقات بین‌المللی نقاشی» حضور فعال داشتند به همراه لوح سپاس تقدیر و تجلیل شدند.

در پایان این مراسم نماهنگ فعالیت‌های شش‌ماهه اول استان در دو قسمت پخش شد. همچنین گروه موسیقی سنتی به اجرای برنامه با محوریت عید غدیر و موسیقی نواحی مختلف پرداخت.

گفتنی است دومین گردهمایی مهر و دیدار با حضور مدیرکل، معاونان، کارشناسان و جمعی از مربیان و مسئولان کتابخانه‌های کانون استان تهران صبح روز ششم شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن غدیر مجموعه حجاب برگزار شد و مهرانگیز اخوی مربی مسئول مرکز شماره ۲۵ مجری این مراسم بود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =