تجلیل از بازنشستگان سال ۱۳۹۷ کانون تهران در مرکز آفرینش‌ها

آیینی برای تجلیل از تلاش‌های کارکنان بازنشسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران که سال ۱۳۹۷ بازنشسته شده‌اند، با حضور مدیرعامل کانون برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این آیین که هم‌زمان با هفته دولت برپا شده بود، گفت: همکاران ما در کانون پرورش فکری در کنار مصرف وقت و ایثار عمرشان چیزهای بزرگی را به دست می‌آورند و به مجموعه‌ای کمک می‌کنند که در آن کودکان رشد می‌یابند و بالنده می‌شوند.

وی معتقد است هر کودکی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشد پیدا می‌کند مثل این است که سرمایه ما تبدیل به سرمایه بالاتر شده است.

رییس هیأت مدیره کانون در ادامه خاطرنشان کرد: کانون جایی است که ما وقت‌مان را می‌گذاریم تا لبخندی بر لب کودکی در منطقه‌ای محروم و دورافتاده بنشیند، خنده‌ای که ثمره خشنودی امروز ماست.

به گفته مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این خشنودی و رضایتی که همکاران بازنشسته ما دارند و خودشان را کانونی می‌دانند ریشه در همین نگاه دارد. با تقویت این نگاه در همکاران امروزمان، این احساس و زمینه را برای بازنشستگی خودمان باز کنیم.

فاضل نظری در ادامه یادآور شد: بازنشستگی مقطع بلند و شریف و فرصتی برای تامل، تدبر و تماشای خود و بهره‌مندشدن از تلاش‌های گذشته است.

او تعظیم و تکریم پیش‌کسوتان و بازنشستگان کانون را سنتی برای قدردانی عنوان کرد که باید آن را مغتنم بشماریم.  

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون نیز به عنوان میزبان این مراسم در سخنانی کوتاه گفت: بازنشستگان سرمایه‌های معنوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

امیرحسین آزادی‌وفا با بیان این‌که امروز ما کاشته‌های شما پیش‌کسوتان که در طول ۳۰ سال کشیدید را درو می‌کنیم، افزود: اگر سربلندی برای کانون هست، مرهون زحمت‌های شما بازنشستگان است.

او همچنین تاکید کرد: در این مراسم و در اولین قدم، میزبان عزیزانی که در سال ۱۳۹۷ بازنشسته‌ شدند، هستیم و در گام‌های بعدی در خدمت بازنشستگان سال‌های قبل نیز خواهیم بود.

یادآوری می‌شود در این آیین سیدحسین وزیری رییس کانون بازنشستگان کانون نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =