دوره آموزش اصول نگارش و تدوین گزارش فعالیت های فرهنگی در اصفهان برگزار شد

مسئول آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: دوره آموزش اصول نگارش و تدوین گزارش فعالیت های فرهنگی ویژه مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،عطیه آقا حسینی اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح علمی و همچنین مهارتی مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان اصفهان دوره آموزش اصول نگارش و تدوین گزارش فعالیت های فرهنگی با حضور 32 نفر از مربی مسئولان کانون پرورش فکری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی 20 ساعته در مرکز آموزش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار شد افزود: سرفصل های این دوره آموزشی شامل؛ تعریف اهداف و ضرورت تدوین گزارش، نقش گزارش در دسترسی به آمار و اطلاعات و نحوه تدوین گزارش، اصول نگارش، آشنایی با ساختار انواع گزارش مبسوط و تفصیلی، چگونگی استفاده از ضمائم و پیوست ها، جدول و نمودارها، تحلیل آمار و روش های ارائه گزارش با استفاده از وسائل دیداری و شنیداری برگزار و همچنین مشکلات موجود در گزارش های فرهنگی مانند ثبت دقیق فعالیت ها، چگونگی ثبت آمار نیز در طول این دوره آموزشی شرح داده شد.

مسئول آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ادامه داد: در پایان این دوره نیز چند گزارش خبری، گزارش طرح فرهنگی و گزارش ترکیبی که توسط مربی های شرکت کننده در بخش کارگاههای عملی این دوره حضور داشتند نیز تمرین و ارائه این گزارش ها نیز مطابق اصول علمی گزارش نویسی نقد و بررسی شد .

عطیه آقا حسینی در ادامه خاطر نشان شد: این دوره آموزشی توسط استاد آموزش سرکار خانم پروین بصیرپور از پیشکسوتان کانون استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =