کد خبر: 290788
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
بازدید 253
طرح نقش آفرین در شرق اصفهان در حال اجرا است

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ورزنه گفت: طرح نقش آفرین ویژه دختران و مادران شرق اصفهان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ورزنه با استقبال بی نظیری در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مریم آهکی اظهار داشت: طرح نقش آفرین با هدف آشنایی و آموزش هنرهای دستی جهت ایجاد مشارکت اجتماعی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ورزنه آغاز شده است.
وی در ادامه افزود: رویکرد این طرح بازآفرینی، اقتباس و کاربردهای جدید در هنرهای دستی با استفاده از مربی های مجرب در این زمینه آغاز و در حال اجرا است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ورزنه در ادامه بیان کرد: در قالب این طرح دوره های آموزشی با عنوان هنر خورشید یا چشم و نظر، هنر با مهره های آبی رنگ معروف به هفت چشم، هنر کاربافی یا سفره بافی و قالی بافی از خرداد ماه در این مرکز آغاز شده است و این دوره ها تا پایان دهه فجر نیز همچنان در این مرکز ادامه دارد که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این دوره ها می توانند به این کانون در ورزنه مراجعه نمایند.

مریم آهکی در ادامه خاطر نشان شد: در پایان اجرای این طرح نیز نمایشگاهی از آثار برگزیده شرکت کنندگان در این دوره ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ورزنه برپا و برای عموم مردم به نمایش گذاشته می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =