دورهمی فصلی کارکنان حوزه معاونت تولید کانون برگزار شد

سومین دورهمی فصلی کارکنان معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور هنرمندان عرصه انیمیشن ایران روز ششم شهریور ۱۳۹۸ در سالن سینما تئاتر این مجموعه برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حسین ربانی معاون تولید کانون در این برنامه ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این معاونت گفت: هر موفقیتی حاصل کار و تلاش گروهی است.

وی فاصله گرفتن از کمیت‌ها و افزودن به کیفیت آثار تولیدی را موضوعی حائز اهمیت دانست و افزود: ممارست برای شناخت ظرفیت‌ها و نیروهای متخصص در  این حوزه و استفاده از تجربه‌های ارزش‌مند علمی و هنری آن‌ها امری ضروری  است که موجب بالاتر رفتن کارایی و اثربخشی در فرآیند بهره‌وری می‌شود.

بر اساس این گزارش در ادامه این برنامه، کارگردانان پویانمایی‌های تولید شده در کانون به ارایه‌ی توضیح‌هایی در مورد چگونگی ساخت و تولید آثار خود پرداختند.

هم‌چنین به جوایز و افتخارهایی که این انیمیشن‌ها از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده بودند، اشاره شد.

مدیران کل حوزه معاونت تولید کانون نیز در این دورهمی گزارش عملکرد سه ماهه خود را ارایه و برنامه‌ فصل‌های بعدی هر بخش را اعلام کردند.

نمایش تیزر معرفی ‌اسباب‌بازی ذره‌بین از تازه‌های بخش سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون و پویانمایی‌های «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین، «زری زری کاکل زری» به کارگردانی مهین جواهریان، «سگی که مرض داشت» اثر پروین تجوید، «باد دوچرخه سوار» ساخته‌ی نازنین سبحان سربندی و «شب ترسناک لومو» ساخته‌ی ساره شفیعی‌پور با حضور کارگردان‌ها از دیگر برنامه‌های این دورهمی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =