کانون پرورش فکری، به رشد چند بعدی کودکان و نوجوانان تأکید دارد

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی معتقد است: کانون پرورش فکری به رشد چند بعدی کودک تأکید می‌کند و تنها به یک بعد نمی‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در بازدید از فعالیت‌های تابستانی مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز و نشست با جمعی از کارکنان اداره کل کانون خوزستان در اهواز با بیان این مطلب گفت: کار کانون فعالیت ارزشمندی است که توجه ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان و پر کردن خلأهای آموزش و پرورش رسمی دارد.

وی اقدامات فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون همچون، قصه‌گویی، تولید فیلم و کتاب و ... را ازجمله کارهای ارزشمند این نهاد فرهنگی برشمرد و تأکید کرد: تولیدات فرهنگی هنری و ادبی در کانون یکی از نقاط قوت و یکی از کارهای مهم و با اهمیت است که صورت می‌گیرد و این مصداق وظیفه الهی در تربیت کودکان و نوجوانان است.

یوسفی با اشاره به این‌که هرچند کانون از لحاظ بودجه و ساختار سازمانی کوچک اما یکی از مراکز تأثیرگذار در تعلیم، تربیت و پرورش فکر و استعداد کودکان و نوجوانان به‌حساب می‌آید.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که در دنیا، توسعه انسانی از کودکی و نوجوانی آغاز می‌شود و هرگونه عدم توجه به این مهم باعث ایجاد خلأ فرهنگی و گسست‌های اجتماعی در جامعه می‌شود که قطعاً کانون از ارکانی است که این خلأها را به خوبی پوشش می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در کانون با امر تربیت و پرورش فکر کودک و نوجوان روبرو هستیم و این نکته مهمی است که باعث می‌شود در آینده جوانانی خوداتکا و خلاق پرورش یابند و اداره کشور را به دست بگیرند.

یوسفی در راستای حمایت از فعالیت‌های کانون در پاسخ به درخواست‌های مدیرکل کانون خوزستان در بهسازی و نوسازی برخی مراکز ثابت و ناوگان کتابخانه‌های سیار و جذب نیروی انسانی یادآور شد: تمام تلاش خود را متناسب با وضع موجود اقتصادی کشور در رفع این مشکلات انجام‌ خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =