کد خبر: 290817
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
بازدید 723
افتتاح اولین انجمن هنرهای نمایشی در اراک

اولین انجمن هنرهای نمایشی در مرکز فرهنگی هنری شماره 5 اراک با حضور مدیرکل استان، هنرمندان و چهره های سرشناس نمایش استان و کشور،اعضای علاقمند به فعالیت های نمایشی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اولین انجمن هنرهای نمایشی با حضور مدیرکل استان، هنرمندان و چهره های سرشناس نمایش استان و کشور،اعضای علاقمند به فعالیت های نمایشی در مرکز فرهنگی هنری شماره 5 اراک برگزارشد.

در ابتدای جلسه قنبری مدیرکل کانون در خصوص اهمیت نمایش و تمرین زندگی پرداخت و گفت: نمایش عروسکی به کشف و شکوفایی استعداد و خلاقیت در کودکان و نوجوانان کمک می کند  و یادآور شد یکی از هدف‌های اصلی کانون هم کشف و پرورش استعداد های کودکان ونوجوانان است و این هدف از طریق فعالیت نمایش عروسکی دست یافتنی است.  در این دنیای کودکانه، بازی و عروسک ابزاری است برای نیل به رشد شخصیت، اعتماد به نفس، احساس استقلال، وسعت عقل و پرورش قوه‌خیال  کودکان که امیدواریم با حضور شما اساتید عرصه هنر نمایش به نتایج خوبی برسیم.

در ادامه بهنوش بساک کاظمی رابط انجمن نمایش استان که خود از مربیان باسابقه در زمینه نمایش عروسکی است و از کارگردانان فعال مرکز اسیتژ می باشد به معرفی اهداف انجمن پرداخت.
۷۵ نفز از اعضا توانمند در زمینه نمایش همراه مربیان علاقمند در این راستا از شهرستان اراک در اولین نشست انجمن حضور داشتند که به معرفی خود و سابقه کاریشان در این زمینه پرداختند
 اساتید دعوت شده به انجمن  به ارائه رزومه کاری خود پرداختند و اعلام آمادگی کردند که با تمام قوا در این مسیر یاریگر نمایش استان خواهند بود.
علیرضا گلستانی عراقی دکترای فلسفه هنر و کارگردان مطرح تلویزیون،مصطفی ابراهیمی کارگردان و مجری بنام استان در برنامه های هاردتاک که مدیر آموزشگاه فن بیان گلبانگ ، محمد صمدیان نقال وشاهنامه خوان بازیگر و مجری توانمند سیمای استان مرکزی،سهیلا علی کارگردان و بازیگر مطرح نمایش های رادیویی،محسن عظیمی پویا کارگردان بنام در زمینه نمایش عروسکی،کتایون آذرپی کارشناس مسول هنری استان، مهری فربد زاده کارشناس هنری استان، پیر ولی مدرس کارگاه بازیگری در کانون  در این اتفاق مهم حضور داشتند 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =