کد خبر: 290865
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
بازدید 253
تکاپوی شهریوری در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در آخرین ماه تابستان، هم‌چنان پر رونق و پرتکاپو،در کنار اعضای خود هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با فرارسیدن ماه شهریور، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، هم‌چنان پررونق و پرتکاپو پیش می روند.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه، برای 40 عضو فعال مرکز، یک اردوی علمی-تفریحی، یک روزه همراه با بازدید از کارخانه فرش و تولید مواد غذایی برگزار کرد.

با هماهنگی مرکز فرهنگی و هنری آوج، درتاریخ 6 شهریور 1398،نمایش «کدو قلقله زن» بر روی کامیونت نمایش سیار کانون در شهر آبگرم اجرا شد.در این برنامه، بیش از 400 نفر با فعالیت‌های کانون بیشتر آشنا شدند.

این مرکز هم‌چنین در یک برنامه مشارکتی، درتاریخ 7 شهریور،با جشن عاطفه‌های این شهرستان، با برگزاری یک غرفه فعالیت فرهنگی- هنری همکاری کرد.

در این غرفه، ایستگاه نقاشی، کارگاه کاردستی و روخوانی کتاب برپا بود.

هم‌چنین یکی از اعضای مرکز در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که به همت بسیج ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) ،در بوستان ملت شهرستان آوج برگزار شد، شعر خوانی کرد.

بازدید اعضای قدیمی مرکز و خاطره گویی برای اعضای جدید و برپایی بازارچه فروش دست سازه‌های اعضا از برنامه‌های دیگر مرکز فرهنگی و هنری آوج بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین،هم به مناسبت هفته دولت، در تاریخ 6 شهریور،یک ویژه برنامه اجرا کرد.

معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب، معرفی شخصیت شهید رجایی  و بحث آزاد از فعالیت‌های اجرا شده در این برنامه بود که 15 عضو نوجوان پسر در آن حضور داشتند.

کتابخانه سیار شهری قزوین هم در همکاری با جشن عاطفه ها در شهرستان قزوین، یک کارگاه کاغذ و تا در محل یکی از ایستگاه‌های این مراسم برگزار کرد.

هم‌چنین در تاریخ 10 شهریور «مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین به همراه«اعظم یوسفی» معاون فرهنگی-اجرایی از مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه بازدید کردند و ضمن تماشای تمرین نمایش وعروسکی و سرود اعضا،در محیطی صمیمانه با اعضا گفتگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =