کد خبر: 290879
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
بازدید 729
کارکنان کانون استان تهران از آثار تاریخی سمنان بازدید کردند

اردوی فرهنگی تفریحی کارکنان کانون استان تهران به استان سمنان عصر روز ششم شهریورماه ۱۳۹۸ با حضور مدیرکل ، معاونان و جمعی از کارشناسان و مربیان مراکز به مدت سه روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این اردوی سه‌روزه به استان سمنان که از ششم تا هشتم شهریور ۱۳۹۸ با حضور مرتضی نظری مدیرکل و جمعی از کارکنان و مربیان کانون استان برگزار شد، آثار تاریخی و مناطق و جاذبه‌های دیدنی این استان مورد بازدید قرار گرفت .‌

بر اساس این گزارش، مدیرکل کانون استان با حضور در جمع شرکت‌کنندگان این اردو، هدف از برگزاری این برنامه‌ی فرهنگی تفریحی را آشنایی با مناطق، فرهنگ و اقلیم مناطق مختلف کشور و همچنین ایجاد روحیه همدلی و صمیمیت بیشتر و اشتراک تجارب مربیان عنوان کرد.

در روز نخست از این اردو «نبی اله خدا بخشی» مدیرکل کانون استان سمنان، «مهدی جمال» مدیرکل میراث فرهنگی و «محمد دستورانی» مدیرکل آموزش‌ و پرورش این شهرستان به میهمانان خود خیر مقدم گفتند.

بر همین اساس، مدیرکل کانون استان سمنان و معاونان این استان با حضور در جمع کارکنان کانون تهران این اردو را نشان‌دهنده تفکر درست مدیریتی عنوان کرد و اعلام آمادگی استان را جهت بازدید از مراکز کانون اعلام داشت که با توجه به کوتاه بودن زمان این اردو و تعطیلات آخر هفته، این بازدید میسر نشد.

بازدید از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی سمنان همچون مسجد جامع و منار سلجوقی و مسجد امام سمنان و گرمابه پهنه سمنان و بازدید از  منطقه حفاظت‌شده پرور از برنامه‌های این اردو بود.

همچنین در بخش دیگری از این اردو مناظر طبیعی کویر خوریان، چاه‌های نفت، آبشار و جنگل فینسک، درخت ۱۳۰۰ ساله کمان رستم و کوچه‌باغ‌های شهمیرزاد مورد بازدید قرار گرفت.

گفتنی است در آخرین ماه از فصل تابستان ۱۳۹۸،  جمعی از کارکنان و مربیان کانون استان به همراه مدیرکل، معاونان و جمعی از کارشناسان در اردوی فرهنگی تفریحی استان سمنان از جاذبه و اماکن دیدنی این استان دیدن کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =