جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان مرکز علمی کاربردی کانون برگزار شد

جشن فراغت از تحصیل ۲۵ دانش‌آموخته مقطع کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای مرکز علمی کاربردی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز علمی کاربردی کانون از بهمن سال ۱۳۹۲ شروع به پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی حرفه‌ای در رشته «تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان» کرد و در سال ۱۳۹۶ دانشجویان مقطع کارشناسی حرفه‌ای همین رشته نیز به آن اضافه و اکنون فارغ‌التحصیل شدند.

بر همین اساس، مصطفی مومنی سرپرست مرکز علمی کاربردی کانون پرورش فکری در مراسمی از تمامی فارغ‌التحصیلان در شش سال گذشته، مدرسان و معاون آموزش در این مرکز با اهدای لوح قدردانی، تجلیل کرد.

در بخشی از این آیین مومنی خطاب به دانشجویان این مرکز گفت: علمی که نفع دارد، همان علمی است که در این مرکز علمی کاربردی آموختید و رشته‌ای که تحصیل کردید از بسیاری رشته‌های دیگر که در دانشگاه‌های دیگر آموزش داده می‌شود، بهتر است.

او همچنین افزود: در رشته «تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان» بحث‌ها و گفت‌وگوهایی همچون چگونه رفتار کردن با کودکان و نوجوانان و ویژگی‌های یک مربی خوب را آموختید که می‌توانید بیشترین بهره را در زندگی از آن ببرید.

اعظم نورانی معاون آموزش در این مرکز نیز در این نشست صمیمانه ضمن معرفی مرکز علمی کاربردی کانون، خبر از گسترش فعالیت‌های این دانشگاه داد و یادآور شد: این مرکز با همکاری بخش خصوصی و با اختصاص دادن ساختمانی مستقل از بهمن سال ۱۳۹۸ به کار خود ادامه می‌دهد.

در این نشست که نسرین سجادیان مدیرکل آموزش و پژوهش و افسون امینی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون نیز حضور داشتند، استادان مرکز علمی کاربردی کانون و دانشجویان این مرکز به بیان خاطره‌هایی نیز پرداختند.

بر اساس این خبر علی خانجانی، ملک چیذری، پروین بنی‌هارونی، مجید بهشتی و بهمن کاظمی از جمله اساتیدی بودند که در این آیین حضور داشتند.

یادآوری می‌شود جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان مرکز علمی کاربردی کانون روز ۹ شهریور ۱۳۹۸ در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =