نشست خبری مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان شمالی با اصحاب رسانه استان

نشست مشترک مدیرکل کانون پرورش فکری استان خراسان شمالی با صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، مسئولان باشگاه خبرنگاران جوان و اصحاب رسانه با موضوع بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، منیر صادقی امروز در نشست خبری سی‌ودومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که در  محل سالن کنفرانس مجتمع کانون برگزار شد، اظهار کرد: مرحله استانی این جشنواره با شعار «آینده ساختنی است» در بخش قصه گویی صحنه‌ای مهرماه برگزار می‌شود.

صادقی افزود: بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای(قصه زندگی من) برگزار می‌شود که بخش صحنه‌ای شامل مسابقه ملی و بین‌الملل است که شرکت‌کنندگان بخش مسابقه ملی دختران و پسران (نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان دوره های پیشین جشنواره قصه‌گویی در مراحل منطقه‌ای، ملی و بین‌الملل، قصه‌گویان و مجریان با سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر می‌توانند در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: بخش ۹۰ ثانیه‌ ای با موضوع «قصه زندگی من» برگزار می شود و در آن، شرکت کنندگان، قصه زندگی خود را در فیلم ۹۰ ثانیه ای روایت می کنند. آثار قصه گویان برای شرکت در این بخش باید تا ۱۰ مهر امسال در پایگاه جشنواره بارگذاری شود.

لازم به توضیح است، قصه‌گویان علاقه‌مند می‌توانند تا ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۸با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir  نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند و در بخش علمی هم اساتید و علاقه‌مندان دانشگاهی می‌توانند با ارائه مقالات خود در این جشنواره شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =