الگوی کاری کانون روش خوبی برای پرورش کودکان و پیشگیری از آسیب است

درششمین کنفرانس تخصصی حقوق کودک در چهارمحال وبختیاری که با حضور دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و مسولان استانی در استانداری چهارمحال‌وبختیاری با مشارکت کانون پرورش فکری استان برگزارشد.

به‌گزارش‌ روابط‌ عمومی‌ اداره‌ کل  کانون‌ پرورش‌ فکری‌ کودکان‌ و نوجوانان‌ چهار محال‌وبختیاری در این جلسه مسولان استان به ارائه مشکلات موجود و راه کارهای پرداختند

در ادامه اعضای کودک و نوجوان کانون با  اجرای برنامه هایی از قبیل شاهنامه خوانی، نمایش، شعرخوانی، اجرای نقاشی در زمان اجرای برنامه، گوشه ای از فعالیت های کانون را به نمایش گذاشتند.

سپس  فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری استان با ارائه گزارشی از فعالیت های مختلف کانون را بیان کرد .

در ادامه معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: تاکنون هفت کلینیک تخصصی کودک در کشور فعال شده است. محمودعباسی گفت تا پایان امسال کلینیک‌های تخصصی حقوق کودک در استان‌های کشورفعال می‌شود.وی افزود: کلنیک‌های تخصصی حقوق کودک در حوزه آموزش، ترویج حقوق کودک و حمایت از حقوق کودک در سطح کشور و معاضدت حقوقی، آموزش مربی، مشاوره و پاسخگویی به سوالات و ابهامات حقوقی درحوزه کودک فعالیت می‌کنند.وی گفت: یک هزار کودک بازمانده از تحصیل و ۹۱ کودک کار و خیابانی در چهارمحال وبختیاری شناسایی شده که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امید است تا پایان امسال مسائل و مشکلات حوزه کودک در این استان رفع شود.
معاون حقوق بشر امورامور بین‌الملل وزیر دادگستری بیان کرد: ماده ۹ لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که در کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس نهایی شده می‌تواند یک حرکت مناسب برای حمایت دقیق از حقوق کودک باشد.

در پایان نیز اعضای کودک و نوجوان منتخب کانون جوایز خود را دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =