کد خبر: 290954
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
بازدید 522
انجمن ادبی زراوند به مراکز فرهنگی شهر زرند معرفی شد

انجمن ادبی کانون زرند با مشارکت اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی نشست ادبی برگزار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، انجمن رویش زراوند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری و مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی و انجمن داستان بسیج هنرمندان ۱۲ شهریور با حضور ۴۰ کودک و نوجوان و بزرگسال و ایمان محمدآبادی شاعر و رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی رفسنجان و مهدیه اسدی از بانوان شاعر زرند تشکیل شد.

بنابر این خبر، در این نشست که در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای شکل گرفت، اعضای کودک و نوجوان و بزرگسال نوشته‌های آفریده شده در بخش شعر و داستان خود را خواندند و محمدآبادی و اسدی به نقد و بررسی آثار پرداختند و از اینکه جامعه ادبی زرند در این بخش پیشرفت شایانی داشته است ابراز خرسندی کردند.

بر اساس این خبر، در ادامه این نشست که به منظور ارتباط بیشتر مراکز فرهنگی زرند و معرفی و شناخت شاعران و داستان‌نویسان آینده این شهرستان برگزار شده بود، از اعضای فعال ادبی انجمن‌های ادبی تقدیر ویژه شد و برنامه‌ها با قصه‌گویی زهره منتظری مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون زرند به پایان رسید.

این در حالی است که، انجمن ادبی رویش زراوند از سال ۹۶ با همت ریحانه یزدانی مربی ادبی این مرکز فرهنگی‌هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرند با عضویت ۱۵ کودک و نوجوان تشکیل شده است. همچنین فائزه ملکی عضو این انجمن از برگزیدگان مهرواره کشوری شعر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =