مربیان و اعضای قصه‌گوی کانون به «جنگل دوستی» رسیدند

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه «جنگل دوستی» صدا و سیمای مرکز گیلان به هنرنمایی و معرفی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، «جنگل دوستی» عنوان یک برنامه ترکیبی-نمایشی است که با هدف آگاهی‌بخشی به مخاطبان و ارایه‌ی آموزش‌های کاربردی به کودکان تهیه‌شده و با بهره‌گیری از کارشناسان و کودکان توان‌مند، به انتقال آموزه‌های مفید به آینده‌سازان ایران اسلامی می‌پردازد.

برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیز دست‌اندرکاران این برنامه‌ را برآن داشت تا در سایه تعامل و همراهی همیشگی کانون با صدا و سیمای مرکز گیلان نسبت به  بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده مربیان و اعضای این مجموعه فرهنگی اقدام‌کند.

برهمین اساس، برنامه‌ی کودک محور«جنگل دوستی» میزبان کانونی‌ها شد و ۱۹ مربی و عضو کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزون بر هنرنمایی، به معرفی و تشویق مخاطبان برای همراهی با بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پرداختند.

برپایه این گزارش، نخستین بخش این سلسله برنامه‌ها نیز ساعت ۹ صبح روز سیزدهم شهریورماه سال جاری روی آنتن صدا و سیمای مرکز گیلان رفت و بینندگان شبکه استانی«باران» تکرار آن را ساعت ۱۵ روز بعد به تماشا نشستند.

 شایان ذکر است، «جنگل دوستی» روزهای زوج هفته، از ساعت ۹ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه استانی«باران» پخش و روز بعد، از ساعت ۱۵ بازپخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =