کد خبر: 291006
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
بازدید 266
بررسی شیوه‌نامه‌ی پیک امید در کانون سمنان

هفتمین‌جلسه شورای فرهنگی با موضوع بررسی شیوه‌نامه‌ی پیک امید در اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، طرح امداد فرهنگی با عنوان پیک امید را جزء وظایف ذاتی مجموعه کانون پرورش فکری دانست که با مشارکت داوطلبانه‌ی کارشناسان و مربیان و حمایت فرمانداران، بخشداران، دهیاران و سایر دستگاه‌های فرهنگی در قالب جهادی اجرا می‌شود.

در ادامه، سکینه پارسا کارشناس فرهنگی کانون سمنان به‌عنوان مسئول بسیج فرهنگی به ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت‌های انجام‌شده در راستای این شیوه‌نامه پرداخت و خواستار مشارکت مربیان علاقه‌مند و مستعد در اجرای این طرح شد.

فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان نیز گزارشی از اجرای طرح «هزار کودک، هزار لبخند» در راستای طرح مهیار با مشارکت خانه تسنیم این شهرستان ویژه کودکان مناطق محروم و روستایی ارائه داد که تابستان گذشته با استقبال پر شور مخاطبان کودک، نوجوان، والدین و مسئولان روبه‌رو شد.

در ادامه، اعضای شورا نظرها و پیشنهادهای خود را درخصوص اجرای بهتر و مطلوب‌تر برنامه‌ها مناسب با مخاطبان کودک و نوجوان و هم‌چنین تاریخ برگزاری جشنواره قصه‌گویی، گردهم‌آیی کارکنان و مربیان و...، ارائه دادند. 

گفتنی است؛ مقرر شد گروه امداد فرهنگی استان تا پایان سال جاری در شش مرحله‌ی دو روزه به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم روستایی و کم‌برخوردار بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =