اعلام آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر رضی برای احداث ساختمان کانون

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رضی با حضور در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل جهت تأسیس ساختمان مرکز فرهنگی هنری کانون رضی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، این دیدار که به دعوت زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان صورت گرفت، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رضی، آمادگی و همکاری خود را جهت تأسیس مرکز فرهنگی هنری در این شهر اعلام کردند.

احدزاده بابیان اینکه خوشبختانه حمایت‌های ارتقایی از برنامه‌های کانون باعث شده تنها نهاد فرهنگی این منطقه بیش از پیش فعال‌تر شود، افزود: تأسیس ساختمان مرکز فرهنگی هنری رضی در تقویت رویکرد خانواده‌ها نسبت به کانون مؤثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه بسیار خوب و ارزشمند نقاشی با موضوع «شهری که من دوست دارم»، اکران فیلم کودک و نوجوان، بوم گردی و حضور در کاروان‌سرای تاریخی قانلی بلاغ که با حمایت و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی رضی انجام گرفت، از جمله همکاری های ارزنده در این خصوص است.

در این نشست مهندس سعادت شهردار و طالب نوری رئیس شورای اسلامی شهر رضی اظهار امیدواری کردند تا با تخصیص زمین برای احداث ساختمان مستقل برای کانون پرورش فکری، اقدام مؤثری انجام دهند و مقرر شد خیّرهای منطقه نیز در این فرآیند با کانون همکاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =