کد خبر: 291020
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
بازدید 603
نیایش های بچه های لرستان به کرمانشاه رسیدند

اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان، بیش از294 اثر را برای شرکت در ششمین مهرواره «نیایش» به دبیرخانه استانی لرستان ارسال کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، ششمین مهرواره «نیایش» را با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و همچنین نشانه‌های آفرینش،..و در گستره کشوری از سوی کانون استان کرمانشاه برگزار شده است.

این مهرواره در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و برای مخاطبین ۸ تا ۱۸ سال و همچنین، ویژه مربیان کانون پرورش فکری برگزار شده و در بخش فرهنگی این مهرواره؛ تحقیق و پژوهش، کتابسازی، کاردستی، نشریه دیواری،... به عنوان موضوع آثار ارسالی اعلام شده است .همچنین، نقاشی، خوش نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه،...از عناوین اعلام شده در بخش هنری از سوی دبیرخانه این مهرواره هستند.

براساس این گزارش: پس از دریافت فراخوان مهرواره نیایش، مراکزکانون استان لرستان با شرکت فعال در همه ی بخشها، در مجموع بیش از294 اثر به دبیرخانه استانی لرستان واصل شد که پس از بررسی اولیه توسط کارشناسان، 191اثر انتخاب وبرای شرکت مهرواره به استان کرمانشاه ارسال شدند.

گفتنی است: آیین اختتامیه این مهرواره، در آبان ماه ۱۳۹۸ در کرمانشاه برگزار خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =