کد خبر: 291022
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
بازدید 536
پسران کاوشگر مراکز کانون قم به اردوی علمی رفتند

بازدید علمی ویژه پسران فعال و پژوهشگر مراکز کانون قم از موزه‌های دارآباد و گنبد مینا و هیومن‌پارک انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، اردوی یک‌روزه بازدید از مراکز علمی تهران ویژه‌ی اعضای پسر فعال و پژوهشگر مراکز کانون روز سه‌شنبه ۹۶/۶/۱۲ برگزار شد.

این اردوی یک‌روزه که با حضور ۳۹ نفر از اعضای پسر گروه سنی «ج و د»  صورت گرفت شامل بازدید از هیومن‌پارک (پارک بدن انسان)، موزه حیات‌وحش دارآباد، موزه پروانه‌ها، کارگاه تاکسیدرمی و بخش‌های دیگر این موزه و همچنین مجموعه نجوم گنبد مینا و پل طبیعت بود.

شهرزاد حدادپور، کارشناس آموزش و پژوهش استان از اهداف برگزاری این اردو گفت: آشنایی اعضا با نجوم و بدن انسان یا زیست، گونه‌های گیاهی و جانوری مختلف از جمله فعالیت‌هایی است که در مراکز کانون استان قم و کارگاه‌های علمی ما زیر نظر اساتید با تجربه‌ی این حوزه‌ها در حال انجام است و با برگزاری این اردو سعی شد اعضای فعال این کارگاه‌ها تجربه‌ی لمس و مشاهده‌ دقیق را به دست آورده و با تقویت حس جستجوگری آنها،  فعالیت بیشتر آنها در این کارگاه‌ها را بیش از پیش جدی و مثمر ثمر کنیم.

وی همچنین برگزاری این اردوها را تشویقی برای اعضای نوجوان و دیگر اعضای کانون سراسر قم دانست تا در فعالیت‌های کانون حضور جدی‌تری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =