کد خبر: 291030
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
تجلیل از اعضای دهه محرمی و فعال مرکز یک کانون اسفراین

در هشتمین روز از  دهه محرم از کودکان و نوجوانان حسینی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، همزمان با هشتمین روز از دهه محرم طی مراسمی از کودکان و نوجوانان حسینی مرکز شماره یک اسفراین تجلیل شد.

زهره عباس آبادی مربی مسئول مرکز شماره یک اسفراین با اشاره به برگزاری ویژه برنامه تجلیل از کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک با عنوان «تجلیل از کودکان و نوجوانان حسینی» گفت: در این مراسم از اعضای فعال کارگاه های فرهنگی،هنری و ادبی مرکز تجلیل شد.

وی مشارکت فعال در کلاس و کارگاه های مرکز را یکی از معیارهای انتخاب اعضا عنوان کرد و افزود: از ابتدای فصل تابستان به اعضا اعلام شد که میزان شرکت و فعالیت اعضا در کلاس ها و کارگاه ها توسط مربیان مورد ارزیابی قرار می گیرد و در پایان از فعالین گروه های مختلف تقدیر خواهد شد.

عباس آبادی میزان امانت کتاب را یکی دیگر از شاخص های انتخاب اعضای برگزیده بر شمرد و تصریح کرد: براین اساس ارزیابی اعضا ضریبی از مشارکت فعال در کلاس ها و امانت کتاب تعیین شد و در هر بخش ۵ نفر به عنوان برگزیده شدند.

مربی مسئول مرکز شماره یک با اشاره به این که دست اندرکاران برنامه اعضای کودک و نوجوان مرکز بودند گفت: اعضا در در این ویژه برنامه در قالب نمایش عروسکی ، نمایش نامه خوانی و عزاداری یاد و خاطره ی امام حسین(ع) و یاران باوایش را گرامی داشتند.

گفتنی است در این برنامه  از برگزیدگان دوسالانه هنرهای تجسمی، برگزیدگان مسابقات بین المللی و ملی نقاشی و اعضای فعال کارگاه های فرهنگی هنری  تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =