کد خبر: 291034
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
بازدید 211
رونق شهریوری در کانون استان قزوین

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، روزهای ماه شهریور را هم با رونق تابستانی و همراهی خوب اعضا پشت سر می گذارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در نیمه ماه شهریور، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه ‌های متنوع، پذیرای اعضا و مخاطبین خود هستند.

اعضای برگزیده  مرکز فرهنگی و هنری آوج، در تاریخ 14 شهریور 1398، با هماهنگی قبلی از اداره محیط زیست شهرستان بازدید کردند.

در این برنامه که در راستای معرفی مشاغل انجام شد، اعضا با بخش‌های مختلف این اداره و وظیفه شاغلان در آنها از جمله محیط بان و...آشنا تر شدند.

در پایان اعضا به پاک‌سازی محوطه بیرونی این مجموعه پرداختند و به حیوانات موجود در آنجا، غذا دادند.

در مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه، مراسم پایانی برنامه‌های تابستانی در تاریخ 16 شهریور برگزار شد.در این برنامه با حضور 70 عضو کودک و نوجوان و شماری از خانواده اعضا، فعالیت‌های متنوعی مانند اجرای سرود، شعرخوانی، نمایش عروسکی، نمایش صحنه‌ای، مسابقه و نوحه خوانی برای نوجوانان کربلا انجام شد، در پایان مراسم از اعضای فعال مرکز قدردانی شد و مهمانان برنامه از نمایشگاه دستاوردهای تابستانی اعضا بازدید کردند.

 مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین، راستای طرح «یک شغل، یک زندگی» و همچنین به منظور آموزش مصرف بهینه آب ویژه برنامه «نجات آب ، نجات زمین»را با حضور معاون سازمان محیط زیست برای 35 نفر از اعضای نوجوان برگزار کرد . در این برنامه در آغاز مهمان برنامه، رشته تحصیلی و حرفه خود را معرفی کرد  و به سوالات اعضا پاسخ داد و در ادامه راجع به دلایل بحران آب و مصرف صحیح آن و همچنین درباره محیط زیست قزوین با اعضا گفتگو کرد.

در بخش دوم این برنامه، اعضا بازی «ماهی تشنه » را که با هدف معرفی راه‌کارهای مصرف بهینه آب طراحی شده بود را انجام دادند و در مسابقه ادبی " آب و آگاهی " و " قطره قطره زندگی " و کارگاه نقاشی با موضوع صرفه‌جویی در آب شرکت کردند تا هرچه بیشتر با اهمیت حفظ آب آشنا شوند .

در تاریخ 14 شهریور ماه مرکز فرهنگی هنری آبیک شماره دو، میزبان بیش از 30 عضو نوجوان دختر ، شامل اعضای مرکز و اعضای مرکز آبیک شماره یک بود.

این اعضا که در راستای آموزش مهارتهای زندگی و شعار «خوب زندگی کردن تمرین می خواهد» در تابستان امسال، در کارگاه های مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران«مانا»شرکت کرده بودند، در این روز در مراسم اختتامیه این کارگاه ها حضور یافتند.

در این برنامه که با همکاری موسسه سلامت روان بوستان برگزار شد ، کارشناسان آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از خانواده‌های اعضا نیز حضور داشتند. این مراسم با برگزاری نمایشگاه نشریه دیواری‌های تهیه شده در این کارگاه ها و هم‌چنین قدردانی از اعضای نوجوان دختر به پایان رسید.

در مرکز فرهنگی و هنری آوج، مراسم عزاداری حضرت سید الشهدا(ع) برگزار شد.

معرفی شخصیت حضرت امام حسین(ع) و معرفی وقایع و ایام از فعالیت‌های دیگر این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =