کد خبر: 291036
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
بازدید 204
استقبال لرستانی ها برای حضور در جشنواره قصه گویی

مهلت ارسال آثار در بخش صحنه‌ای و بین‌الملل تا ۲۴ شهریور تمدید شد. ثبت نام و بارگذاری قصه ها هنوز ادامه دارد و خانواده ها برای شرکت درجشنواره به مراکز کانون و سایت مراجعه می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، این روزها استقبال از ثبت نام وبارگذاری قصه ها در سایت معرفی شده از طرف کانون بسیار چشمگیر است
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان دراین خصوص گفت: با توجه به تبلیغات واطلاع رسانی خوبی که صورت گرفته وتمدید مهلت ارسال آثار، کودکان ونوجوانان، بزرگترها، پدر بزرگ ومادربزرگ و ... با قصه های جذاب خود دراین جشنواره شرکت می کنند.


محمدجوادمحمدی افزود: در حال حاضر بیش از460 نفر برای حضور در جشنواره ثبت نام کرده اند و هنوز هم ادامه دارد.
وی اضافه کرد: به دلیل درخواست‌ها و استقبال گسترده علاقه‌مندان شرکت در جشنواره، مهلت ارسال آثار در بخش صحنه‌ای و بین‌الملل تا ۲۴ شهریور تمدید شد. ثبت نام و بارگذاری قصه ها هنوز ادامه دارد و خانواده ها برای شرکت درجشنواره به مراکز کانون و سایت مراجعه می کنند.
گفتنی است: مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، پس از برپایی جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذر ۱۳۹۸ هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزارخواهدشد.
این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شد وعلاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا  24شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند، تافیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =