کارگاه حال‌خوش زندگی - مهارت خوش بینی

برگزاری کارگاه حال خوش زندگی با موضوع نوجوان خوش بین در روزهای شنبه و چهارشنبه با حضور اعضای نوجوان دختر در کانون پرورش فکری استان چهارمحال و بختیاری مرکز هفشجان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال‌وبختیاری : در این کارگاه اعضا در ده جلسه کارگاهی حضور یافته و با مهارت خوش‌بینی آشنا شدند .

پیش از تشکیل جلسه‌های کارگاهی، والدین درنشست توجیهی با طرح مهارت‌های مثبت‌گرا ویژه نوجوانان آشنا شدند و فرم مربوطه  را جهت ثبت نام در کارگاه تکمیل نمودند.

جهت ترغیب و تشویق اعضا به حضور مستمر و فعال در طرح و با هدف تقویت نگرش مثبت، کارت عضویت در کارگاه طراحی و به اعضا اهداء شد. ایجاد آمادگی در اعضا جهت تغییر در نگرش، آشنایی با مفهوم خوش‌بینی، آشنایی با مضرات و عواقب بدبینی، مقابله با افکار بدبینانه از طریق کلنجار رفتن با باورهای بدبینانه، تقویت توانمندی خوش بینی از طریق آموزش بررسی باورها، تقویت توانمندی خوش‌بینی از طریق مقابله با افکار بدبینانه، تقویت توانمندی خوش‌بینی از طریق آشنایی با عوامل تاثیر گذار در خوش‌بینی، خوش‌بینی افراطی و بررسی مضرات آن و خویشتن ایده آل مربوط به آینده از سرفصل‌های تدوین شده برای تشکیل کارگاه  بود که به صورت مستمر و هدفمند در ده جلسه کارگاهی ۱۲۰ - ۹۰ دقیقه‌ای اجرا گردید.

پس از اجرای طرح، نشست پایانی با حضور والدین و اعضا با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف کارگاه و تکمیل فرم‌های ارزیابی پایان طرح برگزار گردید. اهدای گواهی پایان دوره به اعضای شرکت کننده در طرح  از دیگر برنامه های اجرایی در نشست پایانی طرح بود.

#حال خوش زندگی

#کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =