مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اعلام این خبر، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه در سالن آمفی‌تئاتر کانون شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده بابیان اینکه ثبت‌نام بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی تا ۲۴ شهریور تمدیدشده، خاطرنشان کرد: این رویداد مهم فرهنگی با تشکیل دبیرخانه استانی و ارسال فراخوان و شیوه‌نامه برگزاری جشنواره به صورت رسمی از۲۰ تیرماه آغاز و زمان ثبت‌نام تا ۲۴ شهریور تمدیدشده است.

احدزاده افزود: تمام علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند علاوه بر مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون، به نشانی سایت جشنواره قصه‌گویی(www.kanoonfest.ir)  نیز مراجعه و با جزییات فرآیند اجرایی این جشنواره مهم در کانون پرورش فکری آگاه شوند.

مدیرکل کانون استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اهداف جشنواره و اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، برنامه‌ریزی‌شده است که در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون استان نسبت به بارگذاری جشن‌های قصه‌گویی اقدام شود.

او بابیان اینکه در مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی، متقاضیان جهت ثبت‌نام و ارسال آثار از طریق سایت جشنواره اقدام خواهند کرد، گفت: پس از بررسی هیئت انتخاب(داوران استانی) آثار بارگذاری شده را برای شرکت در مرحله حضوری(صحنه‌ای) معرفی خواهند کرد که بعد از رقابت در مرحله استانی جشنواره، برگزیدگان مجوز لازم برای شرکت در مراحل بعدی را کسب خواهند کرد.

این مدیر فرهنگی یادآور شد: در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، سه گروه دختران و پسران، زنان و مردان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در بخش «اجرای صحنه‌ای» به رقابت خواهند پرداخت و علاقه‌مندان به شرکت در بخش صحنه‌ای این جشنواره بین‌المللی، فقط تا ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره، ثبت‌نام و به بارگذاری قصه خود اقدام کنند.

احدزاده اظهار کرد: تمامی علاقه‌مندان به قصه‌گویی تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند با ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در بخش «قصه‌گویی۹۰ ثانیه‌ای» و همچنین«بخش علمی» با ارائه مقالات مرتبط با موضوعات جشنواره، به رقابت بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =