کد خبر: 291139
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
بازدید 229
نشست مشترک مدیرکل کانون استان همدان و سازمان فرهنگی شهرداری

در نشست مدیر کل کانون و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، زمینه های همکاری مشترک فرهنگی و برگزاری اختتامیه جشنواره قصه گویی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نشست مشترکی با حضور مدیرکل، کارشناسان فرهنگی، مربی سیار شهری کانون و معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در مورخ 23 شهریورماه برگزار شد.

در این جلسه بعد از معرفی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، با توجه به فرصت باقیمانده جهت شرکت همشهریان در بخش 90 ثانیه‌ای جشنواره قصه‌گویی، مقرر شد از ظرفیت‌های شهرداری برای تبلیغات و هم‌چنین برگزاری اختتامیه جشنواره قصه‌گویی استفاده شود.

در ادامه این نشست مشترک، پیشنهادهایی درباره عقد تفاهم‌نامه جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی بین کانون و شهرداری مطرح شد که امید است این همکاری باعث هم‌افزایی و قدرت‌گرفتن هرچه بیشتر برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان همدانی شود.

ضرابی‌زاده در این جلسه با اشاره به فعالیت کتابخانه سیار شهری کانون در راستای خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق حاشیه‌ای و محروم شهری مشکلات مینی‌بوس سیار شهری کانون را مطرح کرد و افزود: با توجه به فرسوده بودن خودرو سیار شهری که 20 سال از عمر آن می‌گذرد مربی سیار کانون قادر به خدمت‌رسانی مناسب نبوده و برای ادامه خدمات سیار شهری همدان نیازمند اتوبوس هستیم.

در پایان این نشست، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری پس از بازدید حضوری از مینی‌بوس سیار شهری همدان به فرسوده بودن آن اذعان داشت و برای تهیه‌ی یک دستگاه اتوبوس قول پیگیری و همکاری داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =