۳۷۵ نفر در سایت جشنواره قصه گویی ثبت نام کردند

۳۷۵ نفر از استان آذربایجان‌غربی در سایت بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در سه بخش دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال،‌ زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها ثبت نام کرده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان گفت: از این ۳۷۵ نفر بیش از ۲۰۰ نفر در بخش صحنه‌ای جشنواره ثبت نام کرده اند.

زاهدی افزود: با انتشار فراخوان بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در تیرماه سال جاری، از سوی دبیرخانه مرکزی جشنواره روز ۱۷ شهریور به عنوان آخرین فرصت ثبت نام قصه گویان در بخش صحنه ای در نظر گرفته شده بود که به دلیل استقبال علاقه مندان تا ۲۴ شهریور تمدید شد.

مدیرکل کانون استان تاکید کرد: علاقه مندان برای شرکت در بخش ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهرماه و بخش مقالات تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند تا در سایت جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir  ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: بخش کتابخانه‌ای یا شهرستانی این جشنواره از ۱۵ مرداد در مراکز کانون استان برگزار شد و در ۳ شهریور ماه با شناخت نفرات برتر پایان یافت که نفرات برگزیده این مرحله در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری در مرحله استانی و در منطقه آزاد ماکو به قصه گویی می پردازند.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: ارومیه میزبان مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی خواهد بود که طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان با حضور قصه گویان ۵ استان آذربایجان غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =