کد خبر: 291165
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
معرفی جشنواره قصه‌گویی به مسئولان استان خراسان جنوبی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی طی سفر به شهرستان‌های استان در دیدار با مسئولان ارشد استانی، به معرفی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی طی سفر به شهرستان طبس و بازدید از مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی با محمد جواد فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس دیدار کرد.

در این دیدار مدیر کل کانون استان که صبح 23 شهریور 1398 صورت گرفت، با تبریک انتصاب محمد جواد فلاحی به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس گفت:  قصه‌گویی یکی از ده‌ها فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که سالهاست در سطح مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار اجرا می‌شود و مخاطبان ویژه آن کودکان و نوجوانان هستند.

حمیدی اضافه کرد، پایه و اساس فعالیت‌های کانون کتاب و کتاب‌خوانی است ومربیان و اعضای کودک و نوجوانان با استفاده از کتاب‌های موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون علاوه بر خواندن قصه‌های مختلف، به فعالیت قصه‌گویی می‌پردازند.  

وی تصریح کرد: برگزاری همه ساله‌ی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی فرصتی است تا همگان برای احیای هنر قصه‌گویی در سطح جامعه تلاش کنند و به اهمیت نقش تربیتی قصه‌ها در زندگی بشر پی ببرند.  

مدیر کل کانون استان از نماینده استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس خواست کانون را برای انتشار فراخوان این رویداد فرهنگی به ویژه بخش قصه‌های  90 ثانیه‌ای یاری کنند.

بخش دیگری از این دیدار به معرفی دیگر فعالیت‌های کانون استان و مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار طبس اختصاص یافت.

فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز با قدردانی از اقدامات شایسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه کودک و نوجوان برای همراهی و همکاری با کانون در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =