کد خبر: 291174
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
بازدید 136
دیدار مدیر کل کانون فارس با هیأت رییسه دانشگاه زند

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس با هیئت رئیسه دانشگاه زند شیراز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، افتخاری در این دیدار فعالیت‌های کانون را تشریح کرد. وی با اشاره به شعار کانون (آینده ساختنی است) فعالیت برای کودکان ونوجوانان را موهبتی الهی دانست و گفت: هر چند کانون پرورش فکری با جدیت در تلاش است تا فضای فرهنگی و هنری مناسبی را برای کودکان ونوجوانان فراهم آورد اما در این راه همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها می‌تواند به حصول بهتر نتیجه بیانجامد.

او ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی را اصلی‌ترین وظیفه کانون عنوان کرد و گفت: در کنار این فعالیت، سایر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی نیز برای کودکان ونوجوانان درتمام ایام سال برگزار می‌شود. اشاره به موفقیت‌های کانون بخش دیگری از سخنان مدیر کل کانون فارس را شامل می‌شد.

چگونگی همکاری‌های متقابل و تبادل تجربیات در محورهای آموزشی، فرهنگی وپژوهشی، برگزاری نشست‌های علمی، پژوهشی وکارآفرینی، ایجاد امکان استفاده فرزندان کارکنان دانشگاه و دانشجویان از برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان فارس،  چگونگی حضور و استفاده پرسنل دانشگاه از خدمات کانون زبان فارس و استفاده از ظرفیت فضا وسالن‌های دانشگاه از جمله مواردی بود که در این دیدار بررسی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =