جلسه هم‌اندیشی انجمن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد

اولین نشست انجمن هنرهای نمایشی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در مجتمع فرهنگی هنری گرگان با حضور مدیرکل کانون، رئیس انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اعضای منتخب و علاقه‌مند به حوزه‌ی نمایش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در این جلسه شناسایی و پرورش استعدادهای هنری نوجوانان، تشکیل گروه های هنری، حمایت از آثار هنری، هدف‌مندسازی فعالیت‌های هنری،ایجاد انگیزه،تماشای نمایش‌های معتبر و آموزش را از جمله اهداف و ماموریت‌های انجمن هنرهای نمایشی بیان کرده و اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با به کارگیری تمامی ظرفیت موجود از تصمیمات و فعالیت‏های موثر انجمن هنرهای نمایشی حمایت خواهد کرد.

او گفت:راه‌اندازی انجمن‌ها اتفاق زیبایی است که می‌تواند زمینه‌ساز تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان پویا و متخصص در کانون گلستان باشد.

در ادامه محمدحسن رستمانی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان از تأثیرات کار گروهی و ارتباط مؤثر در فعالیت تئاتر سخن گفت و مباحث پایه هنر نمایش را مختصراً بیان کرد.

سیدرهبان مسلمی‌عقیلی کارشناس آفرینش‌های هنری کانون گلستان نیز در این جلسه ضمن ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های نمایشی در مراکز فرهنگی هنری،به تشریح چگونگی آغاز فعالیت‌ انجمن هنرهای نمایشی و تبیین کارکردهای آن برای حاضران پرداخته و هدف برگزاری این جلسه‌ها را کشف و پرورش استعدادهای هنری اعضا، برنامه‌ریزی برای تولید اثر در حوزه مخاطب نوجوان پرداخته و ایجاد روحیه‌ی هم‌گرایی را از نقاط قوت این انجمن برشمرد.

در پایان از کبری مطلبی و لیلی دولت آبادی به عنوان نماینده فعالان حوزه هنر نمایش تجلیل شد و آنان به تشریح بخشی از تجربیات مفید خود در این حوزه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =