کد خبر: 291225
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
بازدید 695
دو انتصاب جدید در کانون استان سمنان

معاونان اداری‌مالی و فرهنگی کانون پرورش فکری استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، طی حکمی از سوی نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان، مهری جهان‌لتیباری رئیس اداره مالی و فروهر معدنی کارشناس امور فرهنگی این استان به‌ترتیب به‌عنوان معاون اداری و ‌مالی و معاون فرهنگی کانون سمنان معرفی شدند.

خدابخشی اظهار داشت: وجود همکاران توان‌مند، کوشا و هم‌دل می‌تواند مجموعه‌ی کانون پرورش فکری را در پیشبرد اهداف یاری بخشد.

وی در ادامه، فضای نشاط و اخلاق‌محور را یکی از مهم‌ترین مسئله سازمانی دانست که به رشد کارآیی، اثربخشی و سلامت محیط کار کمک می‌کند.

در بخشی از حکم معاون اداری و مالی آمده‌است: نظر به تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند شما برابر ابلاغ ستاد مرکزی به موجب این حکم به سمت «معاون اداری و مالی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان منصوب می‌شوید.

بدیهی است دقت در رعایت عدالت و ساماندهی صحیح امکانات و اعتبارات از اقتضائات انسانی این مسئولیت خواهد بود. امید است با رعایت سلسله مراتب اداری و توجه به وظایف مربوطه با یاری خداوند، سربلند و پیروز باشید.

مدیرکل کانون استان سمنان در حکم معدنی، معاون فرهنگی این استان نیز بهره‌گیری از توانمندی‌های حداکثر همکاران در مراکز سطح استان و کارشناسان و مربیان مربوطه و افزایش کارآمدی و اثربخشی فعالیت‌ها و شکوفایی این‌مجموعه مؤثر در استان را خواستار شد و آن را از اقتضائات اساسی این مسئولیت برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =