کد خبر: 291226
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
بازدید 122
تکاپوی شهریوری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

روزهای پایانی ماه شهریور، در مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع همراه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع و مناسبتی آخرین روزهای شهریور را در کنار اعضای خود گذراندند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون استان قزوین در راستای تشویق اعضای فعال و ایجاد زمینه برای فعالیت‌های مشارکتی در اعضا، در تاریخ 25 شهریور 1398، یک اردوی فرهنگی-تفرحی، برای اعضای کودک و نوجوان دختر برگزار کرد.

شرکت در کارگاه کاردستی با موضوع ماه محرم، عکاسی از طبیعت، مسابقه علمی، بازی های بومی و محلی و خاطره نویسی از جمله فعالیت‌هایی بود که اعضا در این اردوی یک روزه انجام دادند.

مرکز فرهنگی و هنری الوند، هم‌زمان با روزهای پایانی فصل تابستان، یک نمایشگاه از آثار شش ماهه اعضا برپا کرد.

برگزاری یک اردوی گردشی-زیارتی برای 18 نفر از اعضای نوجوان پسر، برنامه دیگر این مرکز در روزهای پایانی شهریور بود.

مرکز فرهنگی و هنری آوج در تاریخ 27 شهریور، هم‌زمان با روز بزرگ‌داشت استاد محمدحسین شهریار و روز شعر و ادب فارسی،یک ویژه برنامه مناسبتی برگزار کرد.

در این برنامه، «مهدی علیزاده آخوندی» معاون و یکی از کارشناسان سازمان هلال احمر و شماری از شاعران نوجوان این شهرستان حضور داشتند.

معرفی آثار و شخصیت استاد شهریار، شعرخوانی اعضا، معرفی شعر آیینی و جایگاه آن در بیان حماسه کربلا و نوحه‌خوانی از فعالیت‌های انجام شده در این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره یک، همراه با برپایی نمایشگاه آثار اعضا، با همکاری اعضا یک پنج شنبه بازار برگزار کرد که در آن اعضا، آثار خود را به فروش رساندند.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه، به مناسبت روزهای آخر فعالیت تابستانی، یک جشنواره غذای ایرانی برای اعضای نوجوان دختر برگزار کرد.در این برنامه، بیش از 30 عضو حضور داشتند و در پایان به همه اعضای برگزیده و شرکت کننده جایزه و یادبود اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =